[83]

E N T E K H A B

در هــــ ـــر سفــ ـر یـ ـادمان نـ ـرود چــ ـه کســــــ ــی را جـ ــا گــــ ــذاشـــ ـته ایــــ ــم

[83]

 

 سلام

 

من میدونم شما برای اینکه من ناراحت نشم لطف کردین و جوابمو دادین

 

میدونم ، و هیچ فکریم نکردم .

 

چشم دیگ نظر نمیزارم ، حتی اگ کار ضروریم داشتم نظر نمیزارم مطمعن باشین

کچل ک چ عرض کنم ، چن لایه از پوست سرمو برداشتین اینقد گفتین نظر نذارم 

 

بله آ خرش معلوم نیس ، ایشالا ک میشه

 

من تا وقتی زندم رو حرفم هستم تا ته ش حتی اگ کل زندگیمو از دس بدم

 

شما همش میگید نمیشه نمیشه ، خب معلومه نمیشه ، همش نفوس بد میزنین 

 

ولی ، خدابزرگه ایشالا ک میشه

 

زبونم لال زبونم لال اگ نشد اونوقت ی فکری میکنم

 

الان نباید ب این چیزا فک کرد چون آینده زایده ی فکر الان ماست

 

پس من ب چیزای خوب فکر میکنم و نفوس بدم نمیزنم  

 

بخدا هرچی تو این مدت گفتم و گفتین همش بین من و شما و خدا بوده و آدرس وبلاگتونم

 

هیچکس جز من و شما نمیدونه بخدا قسم .

 

گذشته ها گذشته چ خوب چ بد ، باید ب فکر الان و آینده بود .

 

آفرین کار خیلی خوبی میکنین ، چون هیچکس ب اندازه خدا و خونوادتون

 

هواتونو نداره ...

 

منم برا خودتونو و خونوادتون آروزی موفقیت و سلامتی میکنم

 

مطمعن باشین تا وقتی زندم دوتا کارو هیچوقت انجام نمیدم ،

 

یکی دنبال ناموس مردم نمیرم

 

یکی ش م هیچوقت سمت دود و دم نمیرم

 

مواظب خودتون باشین خیلی زیاد

 

خدانگهدار

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

شاید باورت نشه ، ولی بخدا دیشب خیلی فک کردم ک چی میخای بگی ک

 

خوابم برد تو خواب بام حرف زدی

 

صب ک بیدار شدم نظر و خوندم ، دیدم دقیقن حرفای دیشب بود ک تو خواب برام زدی

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 اسفند 1392برچسب:, ] [ 22:35 ] [ h ] [ ]